wtorek, 20 marca 2018

Skąd się biorą sąsiedzi?



W mieszkaniu obok wprowadzili się nowi sąsiedzi.
Razem z nimi, wprowadził się także irytujący budzik sąsiadów, wiecznie płaczące dziecko sąsiadów i za słona zupa, tychże sąsiadów. W pakiecie za ścianą znajduje się również opera, klub piłkarski i złota rączka, zawsze punktualnie o 8 nad ranem, żeby przypomnieć, że znowu zaspałam na wykład. Itemki sąsiadów składają się również z jakiegoś rodzaju niskiego mebla. Znajduje się on mniej więcej na wysokości mojej głowy, kiedy mam epicki widok na mój epicki sufit, a na owym meblu sąsiadów leżakuje szalony telefon, który szalenie przyjemnie wprawiaw wibracje cały blok. 

W mieszkaniu obok wprowadzili się nowi sąsiedzi.
A ja wciąż nie pogodziłam się z obecnością ściany lewej. Dla zobrazowania, ściana lewa, to ściana przeciwna. Za ścianą lewą znajduje się moja wschodząca gwiazda popu. Wschodzi zwykle w porach, kiedy staram się jak najszybciej zasnąć, żeby nie zaspać, na wykład. Bywają chwile, że śpiewamy sobie razem.  To znaczy bardziej ja do niej, nie wiem czy jest tego świadoma. Wtedy czuje się jak największa fanka pod sceną. Ale takie momenty zdarzają się rzadko.
No dobra, kłamałam. Nie zdarzają się wcale.

W mieszkaniu obok wprowadzili się nowi sąsiedzi i zaczęłam się zastanawiać skąd się biorą te ikony. Gdyby tak istniała taka Ikea z sąsiadami. 'Tych neutralnych, w beżu poproszę."-powiedziałabym do pana przy kasie i pod pachą z rozkładanym sąsiadem udałabym się do mojej klity. Sąsiadów bym rozkładała godzinami oczywiście, ale spoko, zawsze lubiłam śrubokretowe party.
Ale niestety sąsiedzi ani nie rosną na drzewach, ani nie można ich kupić na promocji w Lidlu. Faktem zaskakującym może być to, że o dziwo, to też ludzie.
I jak się to może wydawać  nieprawdopodobne, to jednak większość z nas też jest czyimś sąsiadem. W takim momencie, mamy dwie opcje do wyboru. Albo będziemy dobrym sąsiadem, albo wpasujemy się w klimat. Postanowiłam być dobrym sąsiadem. 
A nie, żartowałam, w czwartek robię imprezę. Jestem złym człowiekiem. 
Miłego czwartku moi milusińscy.

klik
PISAŁA DLA PAŃSTWA-J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© All rights reserved. podsob